Bij Goodwalt spannen we ons tot het uiterste in om elke bestelling perfect uit te leveren. Op deze pagina vermelden we alle relevante informatie over het orderproces, maar ook informatie over garantie en het retourneren van artikelen. Mocht je na het lezen van deze informatie toch nog vragen hebben, neem dan contact met ons op. We helpen je graag!

Betaling

Bij ons kun je op verschillende manieren veilig afrekenen. Er worden geen kosten berekend bij de betalingen.

iDEAL
De meest populaire methode in Nederland. Betaal snel en veilig direct via je eigen bank. De betaalstatus wordt direct aan ons doorgegeven, waardoor we na een succesvolle betaling snel aan de slag kunnen met het verwerken en leveren van je bestelling.

Bankoverschrijving
Liever handmatig het orderbedrag overmaken? Ook dat is mogelijk. Dit gaat via onze betaalpartner Mollie (maak dus geen geld over naar onze eigen rekening). Na het plaatsen van de bestelling ontvang je van Mollie een e-mail bericht met daarin alle gegevens die nodig zijn om de betaling uit te voeren. Als de betaling succesvol is ontvangen door Mollie, wordt dit aan ons doorgegeven zodat we de bestelling kunnen gaan verwerken. Dit kan enkele werkdagen in beslag nemen. Indien er na 12 dagen nog geen betaling is ontvangen, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

Bancontact
Een betaalmethode die in België het meest gebruikt wordt. Ook hier wordt de betaling snel en veilig via de eigen bank uitgevoerd en worden wij direct op de hoogte gesteld van de betaalstatus, zodat de bestelling na ontvangst van de betaling snel kan worden verwerkt.

Verzending

Wij streven er naar om alle bestellingen binnen 1 tot 3 werkdagen uit te leveren. Mocht de levertijd onverhoopt veel langer worden, dan zullen we je daarvan op de hoogte stellen.

Alle zendingen worden uitgevoerd door PostNL. Deze ontvangt derhalve de gegevens van het afleveradres voor het uitvoeren van de verzendopdracht. Nadat de bestelling is verzonden en ingescand bij PostNL, ontvang je een e-mail met daarin de Track & Trace code om de zending te kunnen volgen.

Verzendkosten
Wij rekenen geen verzendkosten! Verzending binnen Nederland, maar ook naar België en Duitsland is volledig kosteloos.

Afhalen
Natuurlijk ben je ook van harte welkom in onze winkel om de bestelling af te halen. Als je voor deze optie kiest ligt je bestelling klaar op het moment dat je van ons een bevestiging per mail ontvangt. Je kunt de bestelling dan afhalen in onze winkel tijdens de reguliere openingstijden. Het adres:

Promenade 40-41
5401GM Uden

Openingstijden: Maandag t/m donderdag: 09:30 – 17:30 / vrijdag: 09:30 – 21:00 / zaterdag: 09:30 – 17:00

Retourneren

Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Misschien is de kleur toch nèt niet als verwacht of is het product niet ruim genoeg. Je kunt bestellingen retourneren tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling onder het herroepingsrecht. Voorwaarde daarbij is natuurlijk wel dat het product niet beschadigd is. Is er wel een zichtbare beschadiging dan kunnen we een waardevermindering doorberekenen.

Hoe kan ik producten retourneren?
Neem contact met ons op via het e-mail adres info@goodwalt.nl. Vermeld daarbij je bestelnummer en datum. Geef ook aan welk(e) product(en) je wilt retourneren. We horen daarnaast graag waarom je wilt retourneren, maar je bent niet verplicht om die informatie door te geven. Wij zullen vervolgens per e-mail de retournering bevestigen en gegevens sturen voor het retourneren. Daarna krijg je 14 dagen de tijd om te retourneren. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Na ontvangst en controle van de retour gestuurde producten zullen we het volledige orderbedrag terugstorten via de betaalmethode die gebruikt is bij het bestellen.

Garantie en klachten

Garantie
We staan 100% achter de kwaliteit van alle producten die we verkopen en doen onze uiterste best om je bestelling in topconditie te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat een product kapot gaat. Indien dit binnen de garantie valt, zorgen wij uiteraard voor reparatie of vervanging. We vragen je in dat geval om ons te mailen op info@goodwalt.nl. Vermeld daarbij het bestelnummer en omschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk, bij voorkeur met foto’s van het probleem. We gaan dan samen kijken naar de beste oplossing.

Klachten
Gaat er iets niet als gepland of verwacht? We vragen je om problemen of klachten eerst kenbaar te maken door ons te mailen op info@goodwalt.nl. We gaan dan op zoek naar een oplossing. Komen we er samen niet uit? Dan is het mogelijk om je klacht kenbaar te maken op het ODR platform van de Europese Unie. Dat kan door hier te klikken.